Monday, August 3, 2009

Kesedihan Melanda Diriku...


Pada 22/07/09 (Rabu) aku telah mengalami keguguran, pada masa kandungan aku baru masuk 11 minggu tp apakan daya mungkin ada hikmah di sebalik itu, hati aku sedih bukan kepalang, hanya Tuhan aje yang tau betapa remuk hati aku, walaupun kandungan aku baru 2bln lebih, aku hanya mampu redha saja...

Bukan itu sja, hubby aku pn sedih dgn ketiadaan Baby yang dia nantikan selama ini, family aku n sedare mare aku pn bersedih juga...

Srkg ni hati aku tidak seceria dahulu, aku masih teringat sejarah hitam itu, insya-Allah dalam tahun ini juga kalau Tuhan bagi aku n hubby aku rezeki anak cepat, aku trima dgn hati terbuka dan aku bersyukur sesgt, mudah-mudahan....

"Sayang, ketiadaan mu sungguh menyedihkan hati mama dan papa..."

3 comments:

Anonymous said...

sABAR YER mAS..Pas ni jgn aktif2 sangat..

♥MazaLy ZaQue♥ said...

thanx elly, cuyunk kamo =p

Anonymous said...

cayunk kamu jugok!!