Monday, February 14, 2011

"Que, Que, Que"


Salam...

Dah lame x meng"update" blog yang x brape glamer ni, ade idea nk create story tp "mim" dia tu beso sgt so wt dek je la kan, layan FB je, FB pn jenis suke tgk komen owg, leh gitu?? hehehe

Okler aku dh lame x story tentang ank bujangku sowang ku ini, Que....hehehe c bdk demok ni (title frm my mom ler) skg Que dh 5 bulan lebih, dh ligat niarap, ligat bebel, ligat nyusu n mcm2 ligat dia ler, byk sgt kerenah c bdk demok ni, geram pn ade kalu aku tgk ank bujangku sowang ni...

Pastu skg ni, aku tgk Que makin lame makin manjeeeeee sgt dgn Uminyer ni, Walid dia x manje sgtler, biase je, Walaupn aku dh preggie 2nd ni, Que ler Buah Hati aku, klu aku nk kemane-mane, kalu bleh aku msti nk bwk dia, klu bleh masuk dlm kocek aku, dh lame aku wt cmtu tau, hehehe

Awal bulan depan Que dh 6 bulan, kejap je mase berlalu, Que la ni mmg dh pndai makan, klu aku suap dia makn, mesti nk kna cept n bukan tu je, dh hbs aku suap dia nestum, dia msti nk susu lak, mak ooooi mane x naek bert bdn tu, nk dukung Que lelame pn mmg akn rase lenguh tangan aku ni, yela skg Que dh 5 bulan lebih n bert bdn dia rasenyer dh 8kg, klu 6 bulan t mesti dh 8kg lebih, aduyai sabo je la kan...

Que skg ni mash batuk-batuk, flu dh kurengler tp kesian kalu time Que tido, nafas dia dh mcm owg dewasa, mcm berdengkur pn ade, cian sgt2, dh p klinik n bg ubt tp cmtu jgk so now nk ubt care traditional lak, "Umi will do everything 4 u Que, everything".....

Tp kan smpai skg ni ramai yg tertanye2, muke Que sbnrnyer ikut sape, ade ke ikut cm Uncle Boy dia, ade ke ikut cm Walid dia n ade ke ikut cm Uminyer???? hehehe bg aku xde hal smua tu, janji Que mesti ade gakler iras muke uminyer n enceeeeemmm kaaaaaaaan.....

UMI SAYANG QUE SLALU, XOXOXOXOXOXOXO!!!!!!!!

No comments: