Friday, April 9, 2010

My Luvly Baby....



Salam semua, hye lame sungguh aku x update blog aku yang x seberapa ni, mane xnyer asyik update FB n chatting kt RATUHATI je, swonok sebenarnyer borak-borak kt Ratuhati ni, leh dapat macam-macam info and yang paling penting member-member ku sudah bertambah n ilmu pun bertambah...

Kalu di imbas balik kenangan-kenagan pada tahun lepas banyak sebenarnyer n salah 1 kenangan yang x dapat aku lupa adalah aku keguguran 2 Bulan, time tu aku gugur pertengahan bulan 7'2009 n aku pantang slame seminggu je. Aku berpantang di rumah MIL aku, aku di layan macam "Queen", swonok tul...

Aku ingat lg time tu, FIL aku memang x bagi aku makan yang sejuk-sejuk dalam berpantang ni tp yela dh name degil la katekan, aku leh suh adik ipar aku ni belikan aku Aiskrim vanilla salut coklat so sebelum FIL aku blik dr tmpt keje dia, aku sempatler melantak aiskrim tu, mase tu aku bru 1hr pantang, budak degil nk wt cmne kn, hehehe

Dulu punya crite kite tutupla n x perlu di kenangkan balik, skg ni dalam idup aku n hubby aku sdh diterangi cahaya yang sungguh terang, kehadiran Baby Boy aku ni akan mengeratkan lagi ikatan perkahwinan kami, Tu la bukti percintaan kami berdua, akan ku nantikan kehadiran mu sayang, "Umi dan Walid tetap nantikan Q dalam hidup Umi & Walid..."

No comments: